Promocje
BLOOMERSY slodkie truskawki
BLOOMERSY slodkie truskawki
35,00 zł 18,50 zł
Kamizelka futerkowa - szara
Kamizelka futerkowa - szara
89,99 zł 64,99 zł
Komplecik jeans z białą koroneczką
Komplecik jeans z białą koroneczką
60,00 zł 45,00 zł
komplet las czapka+chusta OUTLET
komplet las czapka+chusta OUTLET
69,99 zł 29,99 zł
szt.
OUTLET Opaska kokardeczka -grafitowe trójkąty
OUTLET Opaska kokardeczka -grafitowe trójkąty
19,99 zł 9,99 zł
szt.
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Prezenty dla Was

MAMY DLA WAS PREZENTY!!!

* przy zakupach powyżej 250 zł WySYłka GRATIS (na terenie PolSki , nie dotyczy pobrań)

* każdy, kto założy konto w naszym sklepie otrzyma automatycznie 5% rabatu przy pierwszych zakupach!

 

*przy zakupach powyżej 170zł NIESPODZIANKA -GRATIS OD FIRMY!!! 

Przy zakupie 5 szt opasek (pin up,szerokie lub Babi) 6 OPASKA NIESPODZIANKA !!!

UDANYCH ZAKUPÓW!!!

Czas i koszty dostawy

KOSZT, SPOSOBY I TERMIN DOSTAWY PRODUKTU

5.1. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce informacyjnej dotyczącej kosztów dostawy oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.

5.2. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy Produktu:

5.2.1. Przesyłka pocztowa oraz kurier DPD KOSZT WYSYŁKI 12,99, pRZESYŁKA ZAGRANICZNA 28 ZŁ DO KWoTY ZŁ .pOWYŻEJ KOSZT WYSYŁKI 35 ZŁ.  

5.3. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych ,ale najczęsciej wysysłamy do max 7 dni roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano jeszcze krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

5.3.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem od dnia uznania rachunku bankowego lub rachunku rozliczeniowego Sprzedawcy.

5.3.2 W przypadku zaginięcia paczki z winy poczty lub kuriera do klienta, sprzedawca zobowiązany jest przesłać numer przesyłki oraz potwierdzenie wysyłki do klienta . Sprzedawca powienien złożyć reklamację oraz informować klienta o wykonywanych czynnościach związanych z zaginięciem paczki. Czas oczekiwania na paczkę automatycznie sie wydłuży do czasu wyjaśniania zaginięcia paczki przez pocztę lub kuriera. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl